markusbroberg 0 Postad 6 Mars , 2016 Jag kapade bort min klämring. Den hade fastnat. Bakom klämringen sitter ytterligare en typ av ring. Den råkade jag ha sönder. Vet någon vilken jag menar? Kanske en länk till en butik där jag kan köpa en ny? /Markus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 7 Mars , 2016 Är det gummiringen nr 9 HÄR?Reservdelsnumret 804190 verkar också finnas i billigare variant HÄR. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
markusbroberg 0 Postad 7 Mars , 2016 Tack, men det är en metallring som sitter som en spacer. Typ... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 7 Mars , 2016 Hmm... nr 36 HÄR kallas distansring.(AQ 100B m.fl.)Rätt härad? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
markusbroberg 0 Postad 7 Mars , 2016 Där ja!!! Tack så jättemycket för hjälpen. Sjukt dyr bara. Får göra en kopia i rostfritt istället. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 7 Mars , 2016 Eller kanske försöka nätsurfa i litet olika varianter med reservdelsnumret som central utgångspunkt?(Snabbtestade dessa sökord och fann denna för runt tusenlappen. Borde finnas billigare nånstans, drev skrotas ju?) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
markusbroberg 0 Postad 7 Mars , 2016 Jag gör en egen i värmetålig plast eller metall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bollem 0 Postad 9 Mars , 2016 Kan hända att jag har en hemma. Ska kolla och återkommer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser