douakh 15 Postad 26 Februari , 2016 Hej allesammans! Ska för första gången spruta in fett i nipplarna på min utombordare Suzuki. Är det någon speciell fett som ska användas eller finns det ett universalfett som passar till de flesta utombordare? Jag ska köpa en fettspruta som är kompatibel med 400g patroner. Tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jojjeblom 7 Postad 26 Februari , 2016 http://www.biltema.se/sv/Bat/Kemikalier/Batvard/Marinfett-2000033131/ Det här funkar utmärkt, dock visas en tub där det står patron. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MartinX 42 Postad 26 Februari , 2016 På Swedol har dom ett marinfett till halva biltemapriset, det har fungerat utmärkt för mig, det har också kalciumtvål, EP-additiv och rostskyddande tillsatser osv. Jag köpte fettsprutan på Clas Ohlsson, den fungerar bra men innan köpet missade jag informationen att den har dubbla pumpkolvar så det kommer ganska mycket fett per pumptag jämfört andra fettsprutor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser