ctrbest 2 Postad 6 Februari , 2016 Är det nån som var man kan köpa vita plastskivor,för att bygga nåt i båten. Jag tänkte bygga ett litet "kök". Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 502 Postad 6 Februari , 2016 Beskriv lite mera hur du ska använda plastskivorna. Jag tänker på någon form av bänkskiva när du vill ha något i plast till ett kök och då tänker jag på någon form av laminat. Dessvärre är många laminatskivor baserade på spånplatta vilket inte är så lämpligt i båt. Beskriv mera... Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 840 Postad 6 Februari , 2016 Perstorpsskivor? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 7 Februari , 2016 Något sådant kanske? http://www.seasea.se/Article.aspx?ArticleNo=1481 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ctrbest 2 Postad 7 Februari , 2016 Ja, den från sea sea såg bra ut. Jag har en DC som jag tänkte göra en liten kösmodul i. Jag tänkte bifoga en bild,men jag vet inte hur Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seahunter 33 Postad 7 Februari , 2016 Materialet du söker efter heter King Starboard, googla på det så hittar du butiker som säljer. Dyrt är det men extremt bra både arbetsmässigt och funktionsmässigt. Mvh Andréas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser