Henrik__c 0 Postad 30 Januari , 2016 Hejsan!! Efter att ha haft min uttern 5500dc i snart 10år och varit mer en nöjd med den så går jag nu i båt bytar tankar till våren.. Vill ha en båt med mindre pentry, kyl mm och har en budjet upp till ca 280tkr.. Har sneglat på ryds 23dc och den faller mig i smaken men har ni tipps på annat och ej äldre en ca -00. Dc alt ht båt är det som drar.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ivan65 110 Postad 31 Januari , 2016 Hejsan!! Efter att ha haft min uttern 5500dc i snart 10år och varit mer en nöjd med den så går jag nu i båt bytar tankar till våren.. Vill ha en båt med mindre pentry, kyl mm och har en budjet upp till ca 280tkr.. Har sneglat på ryds 23dc och den faller mig i smaken men har ni tipps på annat och ej äldre en ca -00. Dc alt ht båt är det som drar.. http://www.blocket.se/goteborg/Uttern_C66_Exclusive_4_3_MPI__06_62096017.htm?ca=15&w=1Tips Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Recoba 0 Postad 29 Februari , 2016 Får jag låna din tråd ? Behöver givetvis inte svara. Sugen på uttern 5500 alt askeladden 585. 1:a lite större båt för min del. Verkar som du varit nöjd ned din. Något negativt ? Askeladden 705 är fina. Lite över Min budget dock;) Rikard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gost74 1 Postad 2 Mars , 2016 Köpte själv en Sea Ray 215 för några år sen som jag är supernöjd med! Har den faktiskt mest till trolling, samt lite sol/bad och wakeboard. Sitter såklar en V8 i men kostar bara ca 150.000 (och knappt nån värdeminskning) så då får du massa pengar över till drivmedel! Nackdelar, ganska mkt båt ovan vattnet så avdriften är stor vid trolling - annars bra bred båt där man kan sitta en vuxen och ett barn fram. Övernatta 2vuxna och ett barn funkar det med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser