Kent_W 0 Postad 23 Januari , 2016 Har införskaffat en begagnad "EVINRUDE 115Hkr" från slutet av -90talet Den har en "ljusgrå" nederdel, mörkblå "underkåpa", och en vit "toppkåpa" som har "dekaler": - "JOHNSSON OCEAN PRO" 90Hkr. Nu tänkte jag låta måla om den i "EVINRUDE BLÅ" och samtidigt sätta på matchande dekaler. Var kan man få tag i rätt färgkod till den här motorn? Nån som har nått bra tips? /KentW Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sventable 21 Postad 24 Januari , 2016 (redigerade) det finns en färg som heter evinrude blå i butik.. eller fanns iallfall innan när jag målade min 15 hk ifrån 91 Redigerad 24 Januari , 2016 av sventable Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kent_W 0 Postad 24 Januari , 2016 det finns en färg som heter evinrude blå i butik.. eller fanns iallfall innan när jag målade min 15 hk ifrån 91 Tack för hjälpen....sökte på det och hittade massa info. "PPG" Code 1: 18319 "PPG" Code 2: 18320 Dei gillar min kopis lackeraren. /KentW Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser