Gå till innehåll
söndag 17 november 2024
Gäst plotter

Vrakpositioner

Rekommendera Poster

Gäst plotter

Hej! Någon som vill dela med sig av vrakpositioner i norra Kattegatt, från Göteborg till Halmstad. Väldigt tacksam!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sök på vrakpositioner på ex google så får du upp en hel del intressanta svar. Finns det dykklubbar i området brukar de ju ha en fin lista... Sjöfartsverket har ju en också...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack Lanzar! Trots jag under de senaste åren inte gjort annat än sökt på nätet efter information. Har det aldrig slagit mig att det går att hitta vrakpositioner så här lätt./TACK/Nitro

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kolla in denna danska sajten, där finns en sökmotor för vrak. [LINK]www.vragguiden.dk/search.asp[/LINK] :-) /Magnbe

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst plotter

Tack för alla tips, de positioner som anges på nätet finns bland de 300 positioner jag redan har. De jag saknar ligger norr om Halmstad och upp till Göteborg vilka inte ligger ute i lika stor omfattning som de längre söderut. Jag har några men jag tycker det borde finnas mer än de jag har. Kolla på http://www.fiskeiskelderviken.se om ni är intresserade av vrakfiske.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej på Er Plotter, Nitro (vart tog du vägen, hörde aldrig av dig på kvällen?)m fl . Kolla in länken: www.bjorlandafiske.se Där kanske finns några nyttiga positioner :-) Skitfiske på Er :-nojd Mvh Lars B (Laranja Team Agda)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst plotter

Tjenna Lars, dem har jag redan. Jag har fått tag på drygt 160 nya positioner från Falkenberg till Lysekil, dessa kommer upp på hemsidan om ett tag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...