Drutt 0 Postad 28 April , 2005 Jag tänkte höra om någon här visste om det finns något ställe där man kan köpa färdiga eller som skrädder syr teakdurkar? Orginalet går på 18900:- tycke det lät lite mycket för 3 kvadrat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Goffy 0 Postad 28 April , 2005 Hej.Teak håller länge och är dyrt,så är det bara. prova att ringa dom här. http://www.lidkopingsbatsnickeri.se/valkommentill_batsnickeri.htm Vi lade såna här på balkonger på ett lägenhtsbygge för nå´t år sen.vet inte vad det kostade men det blev snyggt. mvh Goffy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 28 April , 2005 Hej! Varför inte satsa på Flexiteek eller på Tek-Dek? det är mycket hållbarare och billigare. Flexiteek är ca. halva priset jämfört med äkta teak. Skulle tro att Tek-dek kostar omkring densamma. Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 29 April , 2005 Mitt pris / m2 3-3,500:- Mvh PH-Båtsnickeri ... Ellös Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 29 April , 2005 Flexiteek skulle jag rekomendera. Tekdek är alldeles för styft och känns mycket mer plastigare än flexi. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Drutt 0 Postad 30 April , 2005 tack för tipsen! men alltså jag har en WA båt. och då vill man gå barfota. Då teak är levande så är det varmt och skönt för fötterna. Ett dött material kan omöjligt ge lika bra värme och behaglihet som ett levande? Rätta mig om jag har fel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Harald 2 Postad 1 Maj , 2005 Hej!! Du har fel, flexiteek är mycket bättre än teek.Jag vet har det i min båt och det blir inte varmt att gå på och det är mycker snyggt ochså köp det Hälsningar Harald. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Drutt 0 Postad 1 Maj , 2005 Vad fick du betala för en kvadrat flexiteak? mvh Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thure 0 Postad 1 Maj , 2005 http://www.flexiteek.nu/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 2 Maj , 2005 du får precis samma värme upptagning och känsla på ett flexi-golv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iBoat 0 Postad 2 Maj , 2005 Jag la Tek-Dek i min båt förra vintern. Det tog tid att lägga men jag är helnöjd med resultatet. Pris inkl. lim, ca 8.000:- Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arda 0 Postad 2 Maj , 2005 hej ang dæk¨ teakdæk holder ca i 10 år også fleexi-tek og tek-dek skriver de proffesionelle . ? er hvad sker der bagefter : teak dækket skal nåles om men hvad med plas dækket. arda :tant samme pris for tek-dek og flexi teak i dk. teak er forbandet dyrt i DK. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser