Gå till innehåll
söndag 22 september 2024
Drutt

Skräddarsydd Teakdurk .

Rekommendera Poster

Jag tänkte höra om någon här visste om det finns något ställe där man kan köpa färdiga eller som skrädder syr teakdurkar? Orginalet går på 18900:- tycke det lät lite mycket för 3 kvadrat.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Varför inte satsa på Flexiteek eller på Tek-Dek? det är mycket hållbarare och billigare. Flexiteek är ca. halva priset jämfört med äkta teak. Skulle tro att Tek-dek kostar omkring densamma. Hälsningar: Roddarn

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

Mitt pris / m2 3-3,500:- Mvh PH-Båtsnickeri ... Ellös

post-6778-1394234375,8521_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Flexiteek skulle jag rekomendera. Tekdek är alldeles för styft och känns mycket mer plastigare än flexi.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

tack för tipsen! men alltså jag har en WA båt. och då vill man gå barfota. Då teak är levande så är det varmt och skönt för fötterna. Ett dött material kan omöjligt ge lika bra värme och behaglihet som ett levande? Rätta mig om jag har fel.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!! Du har fel, flexiteek är mycket bättre än teek.Jag vet har det i min båt och det blir inte varmt att gå på och det är mycker snyggt ochså köp det Hälsningar Harald.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vad fick du betala för en kvadrat flexiteak? mvh Andreas

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

du får precis samma värme upptagning och känsla på ett flexi-golv

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag la Tek-Dek i min båt förra vintern. Det tog tid att lägga men jag är helnöjd med resultatet. Pris inkl. lim, ca 8.000:-

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hej ang dæk¨ teakdæk holder ca i 10 år også fleexi-tek og tek-dek skriver de proffesionelle . ? er hvad sker der bagefter : teak dækket skal nåles om men hvad med plas dækket. arda :tant samme pris for tek-dek og flexi teak i dk. teak er forbandet dyrt i DK.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...