tompelompe 74 Postad 23 December , 2015 Finns det någon inställning så man slipper se vissa medlemmars inägg i forumet? 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Bernte-AQ 44 Postad 23 December , 2015 Det går att ställa in att ignorera i "min kontrollpanel", mycket skit man kan slippa se då. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Caribic410 757 Postad 23 December , 2015 Du menar nån automatisk? Tror inte det, det är nog bara den egna inställningen ich vika man väljer att läsa. Sen finns ju såklarr massa val typ, segling, nya, motor, mm. mm. vad jag sett... fast det är väl inte dom inställningarna du menar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 tompelompe 74 Postad 23 December , 2015 Nej jag menar om jag i mina inställningar kan "klicka" i att jag slipper se vissa användares inlägg i forumet. Har sett den funktionen på andra forum Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Caribic410 757 Postad 23 December , 2015 Det går i alla fall "följa" trådar och välja att se endast dessa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 SeaManiac 37 Postad 23 December , 2015 Fegis! Läser bara det du gillar! Inga nya tankar ska komma och tränga sig på här inte! Skämtar lite, men det ligger ngt i vad jag skriver, eller hur? Mvh/Sea Maniac 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 elektrikarn 123 Postad 23 December , 2015 Fegis! Läser bara det du gillar! Inga nya tankar ska komma och tränga sig på här inte! Skämtar lite, men det ligger ngt i vad jag skriver, eller hur? Mvh/Sea Maniac Njae, tror jag förstår tanken. Om exempelvis någon skriver samma inlägg 15-20ggr i samma tråd så kan det vara skönt att slippa läsa det ytterligare en gång. Men vad vet jag. Trevlig helg Torbjörn. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Finns det någon inställning så man slipper se vissa medlemmars inägg i forumet?
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser