zumpen 2 Postad 21 December , 2015 Hej vet inte om det är rätt forum för denna fråga men testar... Vet någon här vart jag hittar en person som är skicklig på gelcoatskador, har en liten skada jag vill skall försvinna osonligt. Båten står i Vänersborg så gärna någon som kan ta sig dit. Tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nojjan 5 Postad 5 Mars , 2016 Var inte så bekväm av dig, gör det själv. Det är inte så svårt men det kräver tålamod och tid. Det finns gott om instruktioner på nätet, tex https://www.youtube.com/watch?v=Cmtt-tqFBl8&ebc=ANyPxKo8GplQPAKU1FtnHTY33ErunHRdpOI6fxUIrjdYclsfObUT7tDtzEFJYheB3HGpJGeei8HxAYgBOrwEpBJ-O4hfHibBOA Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jajo 32 Postad 6 Mars , 2016 Titta i tråden"Reparera förstäven" där har du en bra instruktion på hur du kan göra. Det är inte svårt, det som kan vara lite svårt är att få till rätt färg på gelcoaten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thallatha 867 Postad 8 Mars , 2016 Det är inte alltid så lätt för oss amatörer att få till en perfekt lagning. Dom som håller på med sånt alltid har ju en massa olika gelcoter att välja mellan och ett tränat öga att blanda om det behövs. Dessvärre har de som var duktiga på detta här lokalt fallit för åldersstrecket. Skickar dig ett PM Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaskon 17 Postad 8 Mars , 2016 Har en kontakt i Göteborg som är väldigt duktig. Hjälpt mig ett antal gånger genom åren. Men kanske lite långt ifrån. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser