Navigationsskolan 0 Postad 22 November , 2015 (redigerade) Navigationsskolan.se är modern och effektiv studieportal på nätet för navigationskurser. Är du intresserad av att ta förarintyg? Då får du inte missa vårt erbjudande och få 400 kr rabatt på vår webbkurs: Förarintyg. Just nu kostar kursen endast 395 kr. Skriv in rabattkoden: sjösättning2015. Kontakta oss på info@navigationsskolan.se om du har några frågor. Mvh Redigerad 22 November , 2015 av Navigationsskolan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Beeblebronx Postad 22 November , 2015 Oj, strax kommer forumets hobbypoliser och tar dig 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 23 November , 2015 (redigerade) Vore bra om ni också kunde dra igång med kurser för kustskepparintyg, skärgårdsskepparintyg även kombinerat förar- och kustskepparintyg. Att "bara" ta förarintyg är ju bara en liten del av det hela. Bygg ut utbudet så kommer det att bli intressantare kan jag tro... Redigerad 23 November , 2015 av Kenneth_SSSSS Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 719 Postad 23 November , 2015 Vore bra om ni också kunde dra igång med kurser för kustskepparintyg, skärgårdsskepparintyg även kombinerat förar- och kustskepparintyg. Att "bara" ta förarintyg är ju bara en liten del av det hela. Bygg ut utbudet så kommer det att bli intressantare kan jag tro... Det kombinerade Förar- och Kustskepparintyget blir ju en intressant variant eftersom man, enligt regelverket, skall innehaft Förarintyget minst en månad. Men man kan ju göra kursen lite längre alternativt ta en månads semester efter avslutat Förarintyg. Fiffiga lösningar finns säkert. Jag håller med Dig om att det finns en vinst i att ta Kustskepparen så nära i tid som möjligt efter Förarintyget eftersom mycket av teorin har man gratis från Förarintyget. Och minnet är ju bra men kort... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 23 November , 2015 Vore bra om ni också kunde dra igång med kurser för kustskepparintyg, skärgårdsskepparintyg även kombinerat förar- och kustskepparintyg. Att "bara" ta förarintyg är ju bara en liten del av det hela. Bygg ut utbudet så kommer det att bli intressantare kan jag tro... Det kombinerade Förar- och Kustskepparintyget blir ju en intressant variant eftersom man, enligt regelverket, skall innehaft Förarintyget minst en månad. Men man kan ju göra kursen lite längre alternativt ta en månads semester efter avslutat Förarintyg. Fiffiga lösningar finns säkert. Jag håller med Dig om att det finns en vinst i att ta Kustskepparen så nära i tid som möjligt efter Förarintyget eftersom mycket av teorin har man gratis från Förarintyget. Och minnet är ju bra men kort... Joooo.... Men det finns ju redan idag kombinerade kurser Förarintyg- och kustskepparen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 719 Postad 23 November , 2015 Japp. Jag har också blivit varse det. Undrar hur kursupplägget ser ut i verkligheten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Navigationsskolan 0 Postad 24 November , 2015 Vi jobbar för tillfället med en VHF-webbkurs för SRC-intyg för att utöka vårt utbud. Problemet med just Kustskepparexamen som webkurs är att den kräver praktisk övning för att få avlägga examen. Har ni inte Förarintyg får ni gärna kontakta oss på navigationsskolan.se och jag garanterar ett gott resultat. Kursens upplägg finner ni i länken nedan: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 24 November , 2015 Har kustskepparen, fritidsskepparen och förarintyg så jag behöver inte... Ville bara informera om att utbudet kan ses som lite begränsat för att kanske vara intressant... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Navigationsskurser 0 Postad 13 Januari , 2016 För information har öppningserbjudnande avslutats och ordinarie pris gäller. Ovanstående prisuppgifter är alltså inte korrekta. Men för er här på Maringuiden.se har vi en sen julklapp. Skriv rabattkoden "livboj2016" för 200 kronor rabatt på vår förarintygkurs! Totalt pris blir då endast 795:- för en komplett webbkurs för förarintyg. Navigationsskolan.se önskar en god fortsättning! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser