Niclas_O 3 Postad 18 November , 2015 Hej Håller på och beställer ett nytt kapell till min windy 9000 och har fått in offerter från ett par olika håll. Den kapellmakare jag troligtvis kommer att välja erbjuder Helly hansen light tech eller traditionell väv. Prisskillnaden för de två olika alternativen är 3700:- extra för att få Helly hansen light tech istället för traditionell väv. Finns det någon här som har ett kapell gjort i helly hansen väven och är ni nöjda med det? Anser ni att det är värt merkostnaden? /Niclas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niclas_O 3 Postad 18 November , 2015 Lightex heter visst väven. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne1 41 Postad 18 November , 2015 Hej Håller på och beställer ett nytt kapell till min windy 9000 och har fått in offerter från ett par olika håll. Den kapellmakare jag troligtvis kommer att välja erbjuder Helly hansen light tech eller traditionell väv. Prisskillnaden för de två olika alternativen är 3700:- extra för att få Helly hansen light tech istället för traditionell väv. Finns det någon här som har ett kapell gjort i helly hansen väven och är ni nöjda med det? Anser ni att det är värt merkostnaden? /Niclas Om inte deras kapell och dynväv har blivit bättre så avråder jag dig att ta detta pga att det solbleks nått fruktansvärt fort. /Janne N Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niclas_O 3 Postad 18 November , 2015 Det låter ju inte roligt om det bleks fort, kanske är säkrast att gå på traditionell väv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 18 November , 2015 Har kollat på en väv som heter Nautex som verkar vettig. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jask 14 Postad 18 November , 2015 Sedan Markilux försvann kan jag bara rekomendera Sunbrella. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne1 41 Postad 21 November , 2015 Kan ha fel men har inte Makilux bytt namn till Swela Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jask 14 Postad 21 November , 2015 Kan ha fel men har inte Makilux bytt namn till Swela Har hört om kapellmakare som provat, det är hopplöst att sy i. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niclas_O 3 Postad 23 November , 2015 Lightex går bort pga att det inte går att få i vinrött. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser