Riro 115 Postad 28 September , 2016 Jag har två båtskatter, en stor (se bild) och en liten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 463 Postad 28 September , 2016 (redigerade) Min fru är allergisk mot båtskatter. För mig skulle det funka, men det är bäst utan. Mackey Redigerad 28 September , 2016 av Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 28 September , 2016 Min fru är allergisk mot båtskatter. För mig skulle det funka, men det är bäst utan. Mackey Skeppskatt, mjauu! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ziggemannen 121 Postad 28 September , 2016 Försökt i åratal att få de katter jag haft att förstå det här med båt, men tji. Inte en chans att dom tänker sig vara ombord på som gungar. Men så slår det mig, det är med katterna som på min arbetsplats...vad man vill skall göras, så sksll det göras tvärt om. Att gnida in båten i tonfisk hjälpte föga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 3 Oktober , 2016 Pseudonym - Vad var vitsen med din nedlåtande kommentar om"kvinna och man" Vad är ditt problem? Du har nog massuppfittat mitt inlägg kapitalt. Astrid Lindgren skrev om pomperipossaskatten då hon fick 102% i skatt ett år. Men det kanske har gått helt förbi dig? Vad jag försökte åsyfta är att vi är födda fria men beskattade till döds, men det kanske du inte har märkt? Förstår fortfarande inte vad du menar med "kvinna och man i ett förhållande", Ser ingen koppling till frågan o skattesatser. En man är väl alltid en man i ett förhållande, eller är det något annat som du vill antyda? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 3 Oktober , 2016 Pseudonym - Vad var vitsen med din nedlåtande kommentar om"kvinna och man" Vad är ditt problem? Du har nog massuppfittat mitt inlägg kapitalt. Astrid Lindgren skrev om pomperipossaskatten då hon fick 102% i skatt ett år. Men det kanske har gått helt förbi dig? Vad jag försökte åsyfta är att vi är födda fria men beskattade till döds, men det kanske du inte har märkt? Förstår fortfarande inte vad du menar med "kvinna och man i ett förhållande", Ser ingen koppling till frågan o skattesatser. En man är väl alltid en man i ett förhållande, eller är det något annat som du vill antyda? Fattar inte heller kopplingen eller vilken poäng antydan skulle ha? "låter" mer som något som är skrivet utan att låta förståndet hindra det.. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser