tresfjord70 0 Postad 6 November , 2015 Hej ! Någon som har eller kan ta måtten på bestickslådorna som sitter i Yamarin 76dc ? tacksam för svar mvh Börje Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Risto70 0 Postad 24 Januari , 2016 Hej Funderar också på detta med besticklådor har en 76 -07 utan besticklådor och skåpet i fram . Har du fått någon info om detta ? Mvh Ulrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
petter_b 49 Postad 6 Februari , 2016 Annars finns det justerbara lådor att köpa för husbilar / husvagnar. T.ex. hos KAMA Fritid. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tresfjord70 0 Postad 14 Februari , 2016 (redigerade) Jag beställde originallådorna kostar ca 8000kr rena rama rånet. Har även fått monterat Ankarspel och bogpropeller samt solcellsfläkt till ruffen Kunde inte låta bli när jag fick båten till rätt pris Redigerad 14 Februari , 2016 av tresfjord70 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ivan65 110 Postad 14 Februari , 2016 Jag beställde originallådorna kostar ca 8000kr rena rama rånet. Har även fått monterat Ankarspel och bogpropeller samt solcellsfläkt till ruffen Kunde inte låta bli när jag fick båten till rätt pris Rätt pris blir lätt fel pris!...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
least 6 Postad 18 Februari , 2016 Jag beställde originallådorna kostar ca 8000kr rena rama rånet. Har även fått monterat Ankarspel och bogpropeller samt solcellsfläkt till ruffen Kunde inte låta bli när jag fick båten till rätt pris Då kan ju du mäta upp lådorna och lägga ut måtten här i tråden? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tresfjord70 0 Postad 23 Februari , 2016 Jag beställde originallådorna kostar ca 8000kr rena rama rånet. Har även fått monterat Ankarspel och bogpropeller samt solcellsfläkt till ruffen Kunde inte låta bli när jag fick båten till rätt pris Rätt pris blir lätt fel pris!...... Beror ju på vad man betalar för båten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tresfjord70 0 Postad 23 Februari , 2016 Japp jag kan ta måtten å lägga ut ! De kom kompl som en kasett med lådorna i bara att öppna hålet å dunka dit verkar det som Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser