BSven 469 Postad 5 November , 2015 Jag kan gå till en tråds början eller jag kan gå till senast skrivna inlägg men finns det något sätt att komma till det första nya inlägget sedan jag var i tråden senast? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Peter_K 4 206 Postad 5 November , 2015 Japp; klicka där jag ringat in, brukar funka. Ibland hamnar man lite för långt ner i tråden... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 BSven 469 Postad 5 November , 2015 Ja, då kommer jag till senaste inlägget. Sedan får jag scrolla uppåt tills jag hittar ett inlägg som jag tycker mig känna igen sedan tidigare. I andra forum finns ofta en liten knapp så man kommer till det första olästa inlägget... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Thomas-1 311 Postad 5 November , 2015 Finns en sådan knapp om man är inloggad och inne i en enskild tråd enligt bilden (har Firefox).(Har inte testat den, brukar istället logga in och klicka på "mitt innehåll" för att få upp trådar som jag läst eller redan tjötat i. Den hittas högst upp till höger där ens alias syns med en neråtpil för dropplist med olika alternativ.) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Gausafeten 38 Postad 10 November , 2015 Knappen längst till vänster på varje tråd med olästa inlägg använder jag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jag kan gå till en tråds början eller jag kan gå till senast skrivna inlägg men finns det något sätt att komma till det första nya inlägget sedan jag var i tråden senast?
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser