kramboken 0 Postad 27 April , 2005 Hejsan. Jag undrar vad för batteri jag skall ha för att tex. ha stereo i min båt, båten är en liten snipa kan man säga. gjord av trä av mig. & nu vill ja ha lite ljud i den, vad för batteri kan ja använda mig av ? ett vanligt bild batteri eller ? Biltema batteri ? Tacksam för svar ! Mvh // Oscar Bokström Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kramboken 0 Postad 27 April , 2005 Okej Då skall jag allt ta mig till biltema så fort jag kan o köpa ett vanligt bilbatteri Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
David510 0 Postad 27 April , 2005 Det finns även batterier som kallas marinbatteri som är bättre lämpad för båtar, då de tål att skakas runt lite b.la Testa sökfunktionen här på forumet, finns mycket nyttig info. //David Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kramboken 0 Postad 27 April , 2005 Jo, david. på biltema så fanns de ett batteri som hette Marin/Fritidsbatteri som även va lämpliga för båtar & husvagnar. det lär väl funka ? Det är även 2 års garanti på det läste jag nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
David510 0 Postad 27 April , 2005 Det lär fungera alldeles utmärkt, dock har jag dåliga erfarenheter av deras batterier. Men billiga är dom i alla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst oscar Postad 27 April , 2005 Okej. Tackar för hjälpen Ska iväg imorrn o handla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenbja 9 Postad 28 April , 2005 Jag har Biltema batterier i båten, för förbrukning samt start, har fungerat kanon i 5 år nu sköt dem bara d.v.s underhållsladda dem under vintern se till att det finns vatten i dem så funkar de /Kenbja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ralle 21 Postad 28 April , 2005 Jag har bara goda erfarenheter av Biltemas batterier. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kramboken 0 Postad 28 April , 2005 Kanon Tack för hjälpen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser