Riro 115 Postad 22 Oktober , 2015 Någon som vet vart man kan vända sig för att få en mätning av tjocklek på stålskrov, eller hyra utrustning för det i Stockholmstrakten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Funkis 143 Postad 22 Oktober , 2015 frewi i Södertälje. Mycket bra att ha att göra med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riro 115 Postad 22 Oktober , 2015 frewi i Södertälje. Mycket bra att ha att göra med. Håller med dig om det. Köpte nyligen färg av dom. Tyvärr är deras mätare trasig för tillfället. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fogden 36 Postad 22 Oktober , 2015 Någon som vet vart man kan vända sig för att få en mätning av tjocklek på stålskrov, eller hyra utrustning för det i Stockholmstrakten? Djurgårdsvarvet mätte min båt 2005 av n kille som heter Arne Timmerling tel 070-6419650 Den var inte min vid mättillfället men jag köpte den strax efter Med vänlig hälsning Fogden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser