Gå till innehåll
söndag 10 november 2024
Oldtimer

OM Maringuiden hade................

Rekommendera Poster

Internet är fylld av hen'or som tycker vad som helst utan att riskera vad som helst........... *lol*

Visst är det illa att t.ex. någon på maringuiden tycker att en "inte etnisk" tycker annorlunda en en etnisk.

Antagligen har Max S. med 31 fot, 228 kvadrat stenvilla pekat på nå`t?

Confused? Inte jag,

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ursäkta intrånget men jag måste få ur mig följande. Jag anser att du är en grinig gubbe som har fått något på hjärnan. Det fanns här på Maringuiden för ett antal år sedan en liknande figur som kallade sig för Anemos. Han var säkert kunnig med stor livserfarenhet men kunde spy galla på vem som helst, speciellt när spritflaskan började närma sig tom på fredagskvällen var Anemos som värst. Bevisa inte att du är likadan för vi är trötta på sådana figurer här. Här är vi egentligen bara båtintresserade och finns här på lika villkor. Vi är nakna när vi föds och lika avklädda när vi lämnar in, vad vi gör där emellan är vår egna ensak. Sluta kritisera varandra och visa vad du kan istället för att visa din sämsta sida. Så var det sagt!

Redigerad av pseudonym
  • Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst MaxSchmeling

Så pojkar, inte slåss i sandlådan...

Redigerad av MaxSchmeling

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En grinig gubbe som har fått va' då på hjärnan?

Har inte jag visad vad jag kan, pseudonym? Konstig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ursäkta intrånget men jag måste få ur mig följande. Jag anser att du är en grinig gubbe som har fått något på hjärnan. Det fanns här på Maringuiden för ett antal år sedan en liknande figur som kallade sig för Anemos. Han var säkert kunnig med stor livserfarenhet men kunde spy galla på vem som helst, speciellt när spritflaskan började närma sig tom på fredagskvällen var Anemos som värst. Bevisa inte att du är likadan för vi är trötta på sådana figurer här. Här är vi egentligen bara båtintresserade och finns här på lika villkor. Vi är nakna när vi föds och lika avklädda när vi lämnar in, vad vi gör där emellan är vår egna ensak. Sluta kritisera varandra och visa vad du kan istället för att visa din sämsta sida. Så var det sagt!

En lysande beskrivning!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En lysande beskrivning!

Av va` då?

Har jag tagit pseudonym o bhemac med byxorna  låga tidigare ?

Någon tycker illa om de som bara tycker...................shit---------------

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst MaxSchmeling

En lysande beskrivning!

Av va` då?

Har jag tagit pseudonym o bhemac med byxorna  låga tidigare ?

Någon tycker illa om de som bara tycker...................shit---------------

Ja du, Oldtimer; tycker du att det går bra det här :rolleyes:

post-102122-0-14946200-1443214147.jpg

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Internet är fylld av hen'or som tycker vad som helst utan att riskera vad som helst........... *lol*

Visst är det illa att t.ex. någon på maringuiden tycker att en "inte etnisk" tycker annorlunda en en etnisk.

Antagligen har Max S. med 31 fot, 228 kvadrat stenvilla pekat på nå`t?

Confused? Inte jag,

Vad snackar du om? Uppenbarligen är du, som någon skriver grinig, men jag fattar inte över vad, Skulle du kunna vara vänlig att, på ett mer strikt sätt, förklara vad inih... du menar. Om du inte klarar det är det nog bättre att du håller tyst. 

Mvh/Sea Maniac (även jag en Oldtimer)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu ska ni inte bli så upprörda över vad Oldtimer skriver. Jag tror inte han menar allt dumt, utan det är Google Translate som ställer till det för honom.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu ska ni inte bli så upprörda över vad Oldtimer skriver. Jag tror inte han menar allt dumt, utan det är Google Translate som ställer till det för honom.

Finns det från fylledille till svenska?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst MaxSchmeling

Känns lite som minuterna innan bomben i Hiroshima,

eller som minuterna efter bomben...

Replikskifte: Oldtimer!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Finns det från fylledille till svenska?

Inte fullt utvecklad än, som du märker. Det är en betaversion som vissa får testa skarpt. Men det verkar som om utvecklingspotentialen är stor.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

*LOL* Jag registrerar vem som svarar o blir "upprörd".

Varför är det ett uppror att ställa frågor till etablissementet?

Varför behöver någon slå från underläge om man inte är svensk?

Poängen är: Alla "andra" på denna site är värdelösa.

Max tycker alla seglare är kompletta idioter.

Bhemac svarar aldrig på frågor, som inte finns på Google.

pseudonym har blivit tagen med byxorna nere och tycker alla nordmen är baggar.

excel 319 tycker han /hon är utvecklad över de flesta.

Visst fick jag svar på min post......på en helg.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Snälla Oldtimer, skriv om i klartext för mig som sällan förstår dina ironier, ifall det är såna.

Jag begriper inte mer än att du i inlägget tycker att 228 kvm villa är förkastligt.

Resten kanske jag kan klura ut men skriv det lättbegripligt så det inte missförstås.

Skriva utan ironier brukar hjälpa. Då får jag kanske skratta sen när jag förstått vad du menar.

Som texten ser ut nu kan man ana att det är din rena illvilja som måste ut.

Och Du. Tänk på att det är vi som ska skratta och inte du.

Jag tror inte att du är en så hopplös person som du framstår som. Hälften måste iallafall vara språkförbistring och vad resten är illvilja, homofobi, och lite sånt.

Men det hoppas jag är rena missförstånd.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nej forgus31.

Det är någon på internet och Maringuiden som borde vara på Flashback o Avpixlad i stället ( eller båda och)

Prova inte med "språkförbistring ". (Jag är inte homofog)

Kolla i stället varför mina poster; som självfallet inte är = med alla andras; blir mött med "idiot, norrbagge, fredag, grinig o.l."

Är detta, kan hända, för att någon har svårt att svara med argument...................på internet...........

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...