qbt54 11 Postad 12 September , 2015 Hej ! 4 blad fram och 3 bak. Någon som har eller provat dessa ? Är de bättre än de vanliga 3+3? Har själv köpt men inte monterat. Lurad ?? Tacksam för alla svar och synpunkter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qbt54 11 Postad 13 Februari , 2016 (redigerade) Hej ! 4 blad fram och 3 bak. Någon som har eller provat dessa ? Är de bättre än de vanliga 3+3? Har själv köpt men inte monterat. Lurad ?? Tacksam för alla svar och synpunkter. Hej Bumpar min gamla tråd. Verligen ingen som provat dessa ? Redigerad 13 Februari , 2016 av qbt54 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AlfaAlfa 63 Postad 14 Februari , 2016 4+3 er det som er std nu på Bravo 3. Dom olika std (Elite series), Diesel (nogot støre bladarea) og XR versjon (blank polerad med mer aggressiv cuppning) har 4+3. Det blev cavitation på gamla typen 3+3. Dessa nya 4+3 är bättre. Har själv ingen erfarenhet av dom... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qbt54 11 Postad 21 April , 2016 4+3 er det som er std nu på Bravo 3. Dom olika std (Elite series), Diesel (nogot støre bladarea) og XR versjon (blank polerad med mer aggressiv cuppning) har 4+3. Det blev cavitation på gamla typen 3+3. Dessa nya 4+3 är bättre. Har själv ingen erfarenhet av dom... Tack för ditt svar. Så det är standard nu med 4-3 på Mercruiser Bravo 3. Då har isåfall samtliga duo-propp tillverkare samma problem med kavitering inkl Penta. Har de också gjort samma uppdatering ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser