Gå till innehåll
måndag 11 november 2024
qbt54

Bravo 3 - Elite

Rekommendera Poster

Hej !

 

4 blad fram och 3 bak. 

 

Någon som har eller provat dessa ? Är de bättre än de vanliga 3+3?

 

Har själv köpt men inte monterat. Lurad ??  ;)

 

Tacksam för alla svar och synpunkter.

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej !

 

4 blad fram och 3 bak. 

 

Någon som har eller provat dessa ? Är de bättre än de vanliga 3+3?

 

Har själv köpt men inte monterat. Lurad ??  ;)

 

Tacksam för alla svar och synpunkter.

 

Hej Bumpar min gamla tråd. Verligen ingen som provat dessa ?

Redigerad av qbt54

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

4+3 er det som er std nu på Bravo 3.

 

Dom olika std (Elite series), Diesel (nogot støre bladarea) og XR versjon (blank polerad  med mer aggressiv cuppning) har 4+3.

 

Det blev cavitation på gamla typen 3+3. Dessa nya 4+3 är bättre. Har själv ingen erfarenhet av dom...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

4+3 er det som er std nu på Bravo 3.

 

Dom olika std (Elite series), Diesel (nogot støre bladarea) og XR versjon (blank polerad  med mer aggressiv cuppning) har 4+3.

 

Det blev cavitation på gamla typen 3+3. Dessa nya 4+3 är bättre. Har själv ingen erfarenhet av dom...

Tack för ditt svar.

 

Så det är standard nu med 4-3 på Mercruiser Bravo 3.

 

Då har isåfall samtliga duo-propp tillverkare samma problem med kavitering inkl Penta. 

 

Har de också gjort samma uppdatering ?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...