Amanda31 21 Postad 11 September , 2015 Någon som vet hur djupt det är längst in i Kyrkviken på Möja? Vågar man sig in om man sticker 1,95? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
firefish 245 Postad 12 September , 2015 Har bara gått in med motorbåt men jag vill minnas att det är ganska grunt längst in, låg bara motorbåtar där. Seglarna låg längre ut, på norra sidan innan den sista raden med sjöbodar om det säger något. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Funkis 143 Postad 12 September , 2015 Varför ska du längst in? Då får du ta hjälp av någon lokalbo... Sista raden sjöbodar skulle nog vara min gräns också, spontant. Sticker 2.02 Men den fina kajen till höger när du kommer in i viken då? Om du inte ska ligga länge. Eller köpt nåt i viken? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
firefish 245 Postad 12 September , 2015 Menade östra sidan givetvis. Botten är ganska dyig där inne så går man på lär det inte bli med en smäll. Har för mig att mitt ekolod sa strax över metern i djup under botten, så kanske 1,5 meter sant djup, när jag tillfälligt lade mig långsides utanför brandstationen som är nästan längst in i viken på den västra sidan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 491 Postad 12 September , 2015 http://www.svenskagasthamnar.se/stockholms-skargard/moja-kyrkviken/ Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Spancox 27 Postad 13 September , 2015 Vi sticker 1,95 och i fjol låg vi längst in där jag dragit det röda krysset. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser