Trinity 0 Postad 25 April , 2005 Ohoj! Har fått ett par små hål i ett kapellfönster, ser ut ungefär som om nån stuckit en penna i det (säkert ungarna). Har någon tips om hur man kan laga fönstret? Någon typ av silikon kanske? ?-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 25 April , 2005 Hej. Det finns ett lim som man lagar vadarbyxor med. det lagade jag ett fönster med på förtältet till husvagnen. det heter AQUASUR finns hos sportfiskebutiker Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jablo 0 Postad 26 April , 2005 Lagade mitt sprayhood fönster med något som heter Liquid solv eller något liknande. Ett lim som man kan laga gummistövlar och gummibåtar med. Det funkade bra. Har även lagat ett tältfönster med smältlim. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hogge_0522 0 Postad 29 Juni , 2006 Watski säljer en transparant tape till detta ändamål. Produktnr: 68494-20 Av någon anledning kan jag inte bifoga länken här??? Men sök på produktnumret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser