Drutt 0 Postad 25 April , 2005 Jag tänkte höra om någon här visste om det finns något ställe där man kan köpa färdiga eller som skrädder syr teakdurkar? Orginalet går på 18900:- tycke det lät lite mycket för 3 kvadrat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thure 0 Postad 25 April , 2005 Köp fejk-teak ist. Kostar inte en bråkdel så mycket och det är underhållsfritt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 26 April , 2005 Hej! Jag håller med Thure. Själv har jag Flexiteek i min båt och det otroligt bra. Enbart fördelar i jämförelse mot teak som jag ser det. Och dessutom billigare. Läs mer här: http://www.flexiteek.nu/ Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 26 April , 2005 Vad är det för båt. 18.000 är det i Stockholm? Sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Drutt 0 Postad 26 April , 2005 jag har en nimbus nova 20 ytan som ska fyllas är 189x188cm stor. Men skräddar syr man FlexiTeak? vet ni något prisvärt ställe som gör detta i stor stockholm? Är det någon som ver priset per kvadrar för skräddarsytt läste någonstans att det kosta 5000:- per kvadrar. fast då gjort de allt ink mallande. är inte tek-dek bättre än flexiteak? mvh Andreas :-Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoek 0 Postad 27 April , 2005 Kolla hos Lidköpings båtsnickeri. Jag har själv köpt en teaksats där till min Albin 78 Cirrus. Bifogar länk till hemsida; http://www.lidkopingsbatsnickeri.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 28 April , 2005 Hej! Jag skräddarsyr äkta Teak...3,500:- m2 Dvs. Nåtad Teak. Finns inget som går upp mot äkta Teak. mvh PH 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Loope 2 Postad 4 Maj , 2005 Hej. 2 bra hemmasnickare som båda tillverkar teakdurk mot beställning. ESB i Väst 0709-768991 Randviks båtsnickeri 0704-101715 Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 15 September , 2005 tek dek är både fult och plastigt. flexiteek är bra mycket bättre:-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
corsair28 0 Postad 16 Juni , 2008 Vem är du som lägger för 3500m2? Själv blir jag jätteintresserad av att handla direkt. Hur får jag tag på dig? Mvh Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 16 Juni , 2008 Du kan nog ge upp, inlägget är från 2005..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oceanis 2 Postad 16 Juni , 2008 Tryck på knappen hemsida till vänster i inlägget om killen som lägger för 3500 så får du ju alla hans uppgifter inkl telnr. Lättare än så kan det väl inte bli !!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
corsair28 0 Postad 18 Juni , 2008 Total nybörjare här. Såg detta direkt efter och har således kommit rätt. Tack ändå! Sommar, sommar, sommar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser