Joppjopp 0 Postad 25 April , 2005 Hej! Är det någon som känner till något bra ställe för att hitta privatannonser om att hyra motorbåt i Stockholm? Jag hade tänkt mig något lugnt, typ en Albin 25:a eller liknande. Vill någon här hyra ut? Mvh Jesper Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
micke747 0 Postad 26 April , 2005 pampas marina har hyrt ut båtar förut iallafall, fast ´jag vet inte om det bara var öppna båtar, kolla! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antee 0 Postad 27 April , 2005 Hej bruka se uthyres anonser på blocket och båtbörsen lite olika båtar kolla där //Ante Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefan__ 0 Postad 12 April , 2008 Bra site där man kan hyra och hyra ut sin båt är Hyresjakten.se det finns både privat och företags annonser. Gratis att annonsera! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefanho 0 Postad 12 April , 2008 jag har en albin 25a som ligger i västerås om det skulle vara intressant. Mvh Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleN 2 Postad 12 April , 2008 Jag har en Baliner 2858 -98 om du skulle vara interesserad. Flybridgebåt med sovplatser för 6-pers. Maila mig här på Maringuiden. /C Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleN 2 Postad 14 April , 2008 Kanske någon annan som är intereserad av att hyra min motorbåt i Stockholm? Maila då... / Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefan__ 0 Postad 14 April , 2008 Hej! Lägg ut din båt på hyresjakten.se om du vill hyra ut den. Gratis att annonsera! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefanho 0 Postad 14 April , 2008 nu ska jag inte vara nån messersmither, eftersom jag själv svarade på hans inlägg, men inlägget var ju faktiskt från 2005.Såg det efter jag svarade. Så vi kanske är lite sena. Men hyresjakten verkar vara en bra sida om man vill hyra/hyra ut sin båt. MVH Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleN 2 Postad 2 Juni , 2008 Ja, varför inte!? :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JonasAndersson 0 Postad 11 Juni , 2008 Hej, Såg ditt inlägg om att hyra ut din Bayliner. Är det fortfarande intressant? mvh, Jonas jonas.andersson@l-w.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DanKoehl 0 Postad 3 Augusti , 2008 Du hittar flera Albin 25 på olika platser på http://www.hyralbin25.se De ligger på ca 5000-6000/veckan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser