NiclasO 1 Postad 4 September , 2015 Hej Jag är lite nyfiken på en sån. Finns det någon här som har erfarenheter att dela? Dieslar eller bensinare, hur stor blir prestandaskillnaden? En sak som min fru funderar på är om det är ståhöjd vid pentryt. /Niclas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thundergod 101 Postad 5 September , 2015 Rätt ovanlig båt här. Skulle rekommendera att kolla på forumet på MBY.com där är det nog större chans till svar på denna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 6 September , 2015 (redigerade) Har en Sunseeker San Remo 35 med dubbla KAD42:or. Sunseeeker tillverkar otroligt lättdrivna skrov. Den här stora klunsen drar med dubbla dieslar lika mycket som min tidigare 26-fotare med EN bensin V8, men har högre marsch- och toppfart. Portofino jättefina dom med och ja, det är ståhöjd i pentryt för inte allt för långa personer. Jag är 192 och får köra lite lätt gamnacke nere i båten. Redigerad 6 September , 2015 av Fredric_sthlm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser