Skruvaren 0 Postad 1 September , 2015 Hej. Nån som vet var man kan få tag i en reparation handbook till Honda 115hp/4t (-99:a) - behöver hjälp med kaminställning vid återmontering av toppen. En motor jag fått av en bekant - drar tydligen in kylvatten nånstans då den går 'dåligt' med kylvatten inkopplat, men som en klocka utan !!?? ( inget vatten i oljan), enligt pro/expert. - ser inga 'rosthål', men lite oxiderad kanter och tveksam packning. så kanske en planslipning av toppen & nya packningar kanske gör susen. Vad tror ni ? Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 2 September , 2015 Hej. Nån som vet var man kan få tag i en reparation handbook till Honda 115hp/4t (-99:a) - behöver hjälp med kaminställning vid återmontering av toppen. En motor jag fått av en bekant - drar tydligen in kylvatten nånstans då den går 'dåligt' med kylvatten inkopplat, men som en klocka utan !!?? ( inget vatten i oljan), enligt pro/expert. - ser inga 'rosthål', men lite oxiderad kanter och tveksam packning. så kanske en planslipning av toppen & nya packningar kanske gör susen. Vad tror ni ? Tror jag har en servicemanual till den liggande. Skicka ett meddelande till mig med dina kontaktuppgifter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser