Jussiman1 0 Postad 22 Augusti , 2015 Jag o min bror var ute inatt med våra båtar, jag har en wallas 1800 i min o funkar perfekt! Min brors va helt stendöd igår, burn spaken på hände inget, vent spaken på händer inget. Rev ur värmarn inatt o koppla på i min båt med min kontrollpanel så men helt stendöd. Har fungerat perfekt innan igår. Är det nån som har nå bra förslag på vad Som kan ha hänt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gusvo085 109 Postad 22 Augusti , 2015 Min hade samma symptom. Bytte den stora kondensatorn på kortet sedan funkade det. Den hade läckt på undersidan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jussiman1 0 Postad 22 Augusti , 2015 Ok, var köper man den? Dyr? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gusvo085 109 Postad 22 Augusti , 2015 Elfa, typ 5 kr... Det är ju lite jobb att få ut kortet och man måste behärska en lödkolv. Kollat säkringarna? Sitter två på kortet... 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jussiman1 0 Postad 23 Augusti , 2015 Bror öppnat upp o sitter inga säkringar säger han. En 2400 från typ -90 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gusvo085 109 Postad 23 Augusti , 2015 OK så gammal... Min är 2009 så det kan ju vara helt annan konstruktion! Bara börja mäta då, hur långt finns det ström? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Carl_XII 29 Postad 24 Augusti , 2015 Skulle rekommendera att ta Wallas 2400 till Värmedoktorn i Spånga. Gissning att det kan vara pumpen som skurit ihop. kostar ca 2500 att byta om jag minns rätt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Carl_XII 29 Postad 24 Augusti , 2015 http://www.varmedoktorn.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Carl_XII 29 Postad 24 Augusti , 2015 Manual finns här: http://www.wallas.fi/flippingbook/TheaterA/#/68/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jussiman1 0 Postad 24 Augusti , 2015 Vi Just lämnat in den på seacomfort norrköping för översyn så väntar på dom, haft min värmare där på service tidigare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bobba 54 Postad 28 Augusti , 2015 Skulle rekommendera att ta Wallas 2400 till Värmedoktorn i Spånga. Gissning att det kan vara pumpen som skurit ihop. kostar ca 2500 att byta om jag minns rätt. Lär väl knappast vara pumpen om den inte ens fläktar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser