Gå till innehåll
söndag 05 januari 2025
gonefishing5053

Styrning slirar

Rekommendera Poster

Hej idag när jag skulle ut te havs så gasa jag på och det ville sig inte riktigt med styrningen kunde inte styra åt något håll alls mer eller mindre!!! Har känt dom sista gångerna att ratten änna slirat runt utan att båten svänger vid just det tillfället.. Men försvunnit till det normala ganska snabbt!! Men denna gång försvann styrning nästan helt!! Nån som vet vad som hänt?? Tog loss hela rattnavet men wire va inte skadat eller så.. Funderar på om man får köpa helt ny styrning nu och var man hittar bra priser Med vänlig hälsning,matte

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja wire såg ok ut vad ja kunde se styrnavet säger du går det att köpa löst eller får en köpa helt nytt rattnav

Redigerad av gonefishing5053

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hade isär allting och det såg ut som det är söndertuggat så att säga så får köpa en ny sådan tack för tipset Med vänlig hälsning, matte

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hade isär allting och det såg ut som det är söndertuggat så att säga så får köpa en ny sådan tack för tipset Med vänlig hälsning, matte

Se till att få rätt bara om du köper en ny, finns lite olika modeller (har jag för mig) :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...