clk320cab 0 Postad 15 Augusti , 2015 Är Sea Ray utombordare lika med Mercury? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 15 Augusti , 2015 (redigerade) Sea Ray är ett båtfabrikat, som kan förses med utombordare. Redigerad 15 Augusti , 2015 av pseudonym Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
clk320cab 0 Postad 15 Augusti , 2015 Jo det vet jag men har sett en annons med en utombordare med Sea Ray dekaler på en Sea Ray dc Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kalle_Anka 37 Postad 15 Augusti , 2015 1988 års 100 hk utombordare verkar vara byggd av Mercury i alla fall. En släkting till mig hade en Sea Ray båt med en Sea Ray utombordare här i Sverige. Det var också en 100 hk men jag har för mig att den var grå och inte vit till färgen. Jag kommer inte ihåg vilken årsmodell båten och motorn var men jag tror att det var sent 80 tal. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RichLin 12 Postad 15 Augusti , 2015 Sea ray är omlackade mercury motorer. Serienummrena är precis samma Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser