ChristerN 2 523 Postad 24 April , 2005 Hej Här är min första gädda för i år. Fångad 16/4. Ser ut att vara en stinn hona. Vikt ca 2,8 kg. Återfick friheten strax efter fotograferingen. Härligt att vara igång. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Laranja 0 Postad 29 April , 2005 Hej Ekelunden! Visst är Bohuslän underbart. Hade en liten fundering ang det du skrev: får torsk på gäddragen. Innebär det att du inget får, eftersom du går torsk Dags för sjösättning imorgon och då börjar jakten på gös, gädda, öring och på kusten får man försöka hitta bl a lite torsk och Combarrosar o s v :-tackar. Grattis till gäddan Christer, såg riktigt vacker ut Skitfiske på Er Lars B :-nojd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst erik nordkvist Postad 9 Augusti , 2005 Av vilken anledning släppte du i fanskapet. Har du kollat om det finns röding i sjön din dumma jävul. Finns i min dam b.l.a. Vet du vad jag gör med gädda. Jag plockar ut ögonen och låter den växa till sig som ni så fint säger. Tacka fan för ÖRING RÖDING BÄCKÖRING OCH BÄCKRÖDING. Vad det gäller gädda så förstjänar denna förstörar fisk endast en snabb DÖD med pollegripen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser