Rogerlarsson 0 Postad 24 April , 2005 Någon som vet om det finns något skrovnummer samt vart det är placerat på Nimo 27 ?-) Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mabe542 1 Postad 24 April , 2005 Ja det skulle jag oxå vilja veta. Vi har letat överallt men inget hittat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rogerlarsson 0 Postad 24 April , 2005 Jag har letat överallt lite till !!!! Tror nästan att det inte finns något. Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rogerlarsson 0 Postad 24 April , 2005 Liten undran.... Har alla Nimo 27 tillverkats på samma ställe genom åren ? Och isåfall vart ? Roger :roll: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
--A-- 3 Postad 26 April , 2005 Enligt den information som jag har fått från svärfar som byggde en av de första Nimo 27 som halvfabrikat så finns det inget skrovnummer. Samtliga skrov byggdes av GF Marin och Göran Forsberg, numera Forbia båtar. /Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
aar02 0 Postad 13 Juli , 2005 Nimo 27 & 30 har inga skrov.nr. Hur det är med övriga Nimo haqr jag inte kollat... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
inzer 0 Postad 18 Juli , 2005 Nån som vet nåt om skrovnr på Nimo 22 då?? Harbåde letat och frågat kompisar m Nimo 22:or men det kanske inte finns nåt då eller??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser