snoddas78 0 Postad 6 Augusti , 2015 MERCURY säger dom har lättaste 15hk motorn på 52kg SUZUKI säger dom har lättaste 15hk motorn 46kg vem talar sanning? Nån som har koll vem som har lättaste 15hk på marknaden kort rigg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 6 Augusti , 2015 46 kilo är väl lägre än 52 kilo, så..? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snoddas78 0 Postad 6 Augusti , 2015 Jo men är det sant? Tänkte nån kanske har koll på sånt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eld- 548 Postad 6 Augusti , 2015 Ta med badrumsvågen till affären och väg. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
klusa 14 Postad 7 Augusti , 2015 Lång rigg? Kort rigg? Med/utan rorkult? Årsmodell ? Beror på i vilket utförande de angett att deras utombordare är lättast. Tycker Eld- har lösningen på problemet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snoddas78 0 Postad 7 Augusti , 2015 (redigerade) Är infon från deras hemsidor på likadana motorer 2015 årmodell. Har ingen affären nära mig ska jag köpa blir det å beställa har så långt till närmaste återförsäljare. Redigerad 7 Augusti , 2015 av snoddas78 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Oldtimer 81 Postad 7 Augusti , 2015 Är infon från deras hemsidor på likadana motorer 2015 årmodell. Har ingen affären nära mig ska jag köpa blir det å beställa har så långt till närmaste återförsäljare. Om priset är det samma för båda motorerna..................så är kilopriset på Suzuki'n högre ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snoddas78 0 Postad 7 Augusti , 2015 Suzuki 5000:- dyrare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ljusdans 13 Postad 10 Augusti , 2015 Även Honda glider runt med formuleringar som "De är de lättaste utombordarna i sin klass." (specen anger 46,5 kg för 15 hk fyrtakt) Tror inte du kan gå på vad tillverkarna skriver, då varje tillverkare tenderar att definiera "klass" själva. Mejla ÅF och fråga hur vikten för respektive motor är angiven (torrvikt eller klar för användning med propp och allt). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 11 Augusti , 2015 Jag säljer själv alla kända motorfabrikat på marknaden och Suzuki är lättast, punkt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser