florodoltarzan 0 Postad 31 Juli , 2015 Tjena, Jag ska transportera en Smuggler 28 från Strömstad till Stockholm antingen kommande vecka eller veckan efter och tänkte höra om det är någon som har bra uppslag på någon som gör detta till bra pris? Det funkar att dra båten med pickis och stor båttrailer (förutsatt att pickisen får dra 3500 kg samt att föraren har tungt släp-kort) då den är 8,5 meter lång, 2,55 meter bred och väger 2,4 ton. Jag har fått pris på 13000:- vilket jag tycker är 3000:- för mycket med tanke på att det inte är lastbilstransport. Alla uppslag gällande detta uppskattas... //Henke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
klusa 14 Postad 31 Juli , 2015 Hej! Hör med den här transportören. Går säkert att förhandla fram ett bra pris. OBS! Jag känner honom inte. Gjorde bara en sökning på blocket. http://www.blocket.se/varmland/Battransport_60924809.htm?ca=15 Om det inte fungerar, så hade jag provat med att lägga ut en annons på Blocket och hoppats på napp den vägen. Annars kan man kontakta tex gbg lastbilscentral eller liknande, och jag har själv råkat ut för, att de ibland har ToR last och då blir priset hanterbart Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser