Kent-Olof 0 Postad 31 Juli , 2015 Finns det någon ute i vårt avlånga land som har Garmins Bluechart Classic sjökort för västkusten att sälja eller vet var man kan hitta några. Är ute efter MEU470s i första hand eller MEU042r. Dessa slutade tydligen Garmin tillverka 2008. Ps: Jag har själv ett MEU459 som jag inte behöver. Tacksam för alla svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bengt-Sofie 0 Postad 7 Maj , 2016 Hej Kent-Olof! Detta kanske kommer lite för sent, men frågan är ju fri. Jag har en Garmin BlueChart Classic med kortet MEU470S (Strömstad...Vänern) som jag skulle vilja byta mot ditt MEU459 om det fortfarande finns kvar och ett byte är aktuellt för din del. Hör av dig om det låter som en idé! Med vänliga hälsningar,Sofie Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kniven1234 0 Postad 15 Maj , 2016 Finns det någon ute i vårt avlånga land som har Garmins Bluechart Classic sjökort för västkusten att sälja eller vet var man kan hitta några. Är ute efter MEU470s i första hand eller MEU042r. Dessa slutade tydligen Garmin tillverka 2008. Ps: Jag har själv ett MEU459 som jag inte behöver. Tacksam för alla svar. Har ett MEU021R (Göteborg/östra Danmark/Karlskrona) och vill ha ostkusten som täcker söder om Stockholm har ett kort som heter Stockholm Mälaren och vill ha nästa kort söder om detta tror det heter MEU468 Trelleborg-Södertälje. // kniven1234 (Mats) Kan sälja kortet men vill i första hand ha ett ost-kustkort Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stratto 1 Postad 16 Juni , 2016 Har meu046r önskar byta till meu021r Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hinken 1 Postad 23 Juni , 2016 Finns det någon ute i vårt avlånga land som har Garmins Bluechart Classic sjökort för västkusten att sälja eller vet var man kan hitta några. Är ute efter MEU470s i första hand eller MEU042r. Dessa slutade tydligen Garmin tillverka 2008. Ps: Jag har själv ett MEU459 som jag inte behöver. Tacksam för alla svar. Har ett MEU021R (Göteborg/östra Danmark/Karlskrona) och vill ha ostkusten som täcker söder om Stockholm har ett kort som heter Stockholm Mälaren och vill ha nästa kort söder om detta tror det heter MEU468 Trelleborg-Södertälje. // kniven1234 (Mats) Kan sälja kortet men vill i första hand ha ett ost-kustkort Hej, Jag köper gärna ditt kort för Stockholm Mälaren om du har den kvar? Hör gärna av dig om du kan tänka dig att sälja det hink84@gmail.com Mvh Alexander Henriksson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vegabjorn 18 Postad 23 Juni , 2016 har oxå ett kort MEU46R som jag ej anväder kan täka mig byta till MEU21R eller oxå sälja plottern Garmin 292 med kort meu46rkortet täcker från åland till malmö Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hinken 1 Postad 23 Juni , 2016 har oxå ett kort MEU46R som jag ej anväder kan täka mig byta till MEU21R eller oxå sälja plottern Garmin 292 med kort meu46r kortet täcker från åland till malmö Vad täcker MEU46R kortet för områden? //Alexander Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dubbfredda 1 Postad 28 Juni , 2016 Hej, Jag köpte igår en båt ifrån Göteborgs området som hade en plotter med sjökort, BlueChart Classis data kort. Skall checka beteckning när jag kommer hem idag. Själv kommer jag att ha båten på ostkusten så jag är också ute efter ett ostkust kort. Jag kan köpa eller byta mot mitt kort. fredrik.jacobsson@home.se //Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dubbfredda 1 Postad 29 Juni , 2016 Nu har jag checkat vilken beteckning mitt kort har, MEU 470s. Tror att det är Strömstad till Halmstad. Jag byter det gärna mot ett kort för ostkusten eller så köper jag gärna ett kort för ostkusten om det är någon som har ett till salu. fredrik.jacobsson@home.se //Fredrik 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vegabjorn 18 Postad 29 Juni , 2016 Nu har jag checkat vilken beteckning mitt kort har, MEU 470s. Tror att det är Strömstad till Halmstad. Jag byter det gärna mot ett kort för ostkusten eller så köper jag gärna ett kort för ostkusten om det är någon som har ett till salu. fredrik.jacobsson@home.se //Fredrik Såg du inte mitt maile I går mvh Vegabjorn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jacobclaeson 0 Postad 1 Juli , 2016 DUBBFREDDA ÄR DU MÖJLIGTVIS INTRESSERAD UTAV ATT SÄLJA DITT BLUECHART ÖVER VÄSTKUSTEN? Med vänlig hälsning, Jacob Claeson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser