Gäst Johan Tibblin Postad 29 November , 2002 Tacksom om någon kan hjälpa mig att komma över instruktionsbok/användarhandbok till värmaren Thermo 2500, original eller kanske fotokopia. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Bo Sondén Postad 29 December , 2002 Hej! Jag har en handbok till Thermic 2500 men där står inget som man inte ser när man tar sönder eländet. Det är förmodligen kopplingsschemat du är ute efter och det har dom inte tagit med. Om det bara är skötselanvisningen så kan jag faxa över det eller maila. Hälsningar Bo Sondén Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Johan Tibblin Postad 30 December , 2002 Tack det vore vänligt. Min e-postadress är: johan.tibblin@spray.se Tack på förhand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst David Postad 16 Januari , 2003 Jag skulle också bli väldigt tacksam över en kopia! /Tack på förhand! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Lasse Skårbring. Postad 15 Juni , 2003 Finns det möjligtvis en kopia till mig ochså??Det vore väldigt tacksamt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kenth Postad 2 December , 2004 Lite gammal inlägg men ändå! Jag skulle inte heller bli ledsen om jag kom över en instruktionsbok men riktigt glad skulle jag bli för ett kopplingsschema! sm7bux snabela glocalnet.net Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser