nikwer 0 Postad 16 Juli , 2015 Har precis köpt en ny plotter och vill därför sälja mina gamla Garmin Blue Chart Data cards. det ena är för Öregrund, Landsort, Mälaren, Åland, Åbolands sk. från 2004.Det andra är för Öregrund, Malmö,Öland, Gotland och Mätaren från 2006. Någon som vet vad man skulle få för dessa? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
B3nk0 0 Postad 28 Juli , 2015 Tjena. Om det är sjökort på så kallad MEU sticka är jag interserad av det över Mälaren. Henrik. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FredrikTysk 28 Postad 22 Mars , 2017 (redigerade) Hej!Om du (eller någon annan) har kvar något Garmin Data Card "BlueChart" med sjökort så får ni gärna höra av er då jag söker sådana över olika områden i hela Norden. /FredrikTelefon: 073-9986883fredrik@fredriktysk.se Redigerad 22 Mars , 2017 av FredrikTysk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Idman68 0 Postad 17 Maj , 2017 Hej! Om du (eller någon annan) har kvar något Garmin Data Card "BlueChart" med sjökort så får ni gärna höra av er då jag söker sådana över olika områden i hela Norden. /Fredrik Telefon: 073-9986883 fredrik@fredriktysk.se Hej, jag har ett kort över Mäleren/Stockholm, sitter idag i en en Garmin 176C. Finns intresse? Söker själv efter ett kort för Åland. mvh Jan I janidman@hotmail.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Idman68 0 Postad 17 Maj , 2017 Har precis köpt en ny plotter och vill därför sälja mina gamla Garmin Blue Chart Data cards. det ena är för Öregrund, Landsort, Mälaren, Åland, Åbolands sk. från 2004.Det andra är för Öregrund, Malmö,Öland, Gotland och Mätaren från 2006. Någon som vet vad man skulle få för dessa? Hej, lite sent svar kanske? Jag är intresserad av kortet som är för Åland. mvh Jan Idman janidman@hotmail.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MickeAland 0 Postad 19 Juli , 2019 Hej Jag är intresserad av klassiska Garmin data charts för 178c sounder med kartor för Åland, och svenska östkusten om de är betydligt nyare än mina kort fr 2006. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser