Strega 1 Postad 16 Juli , 2015 Bekvämt med Tapatalk men det går inte att posta eller svara på inlägg. Har jag gjort något fel eller har Maringuiden missat något? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 invader 1 Postad 16 Juli , 2015 Samma för mig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 pseudonym 1 167 Postad 17 Juli , 2015 Man ska kanske gå en "buggkurs"? Det felet gäller nog alla som läser forumet via Tapatalk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 invader 1 Postad 17 Juli , 2015 (redigerade) Tycker det blir så mycket smidigare från mobilen( vilket är det jag mest använder numera). Tapatalk funkar perfekt på andra forum. Redigerad 17 Juli , 2015 av invader Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 JonasP 71 Postad 1 Augusti , 2015 Bump! Sjukt irriterande att få notifiering om aktivitet i en tråd men sedan inte kunna läsa inlägget. Rubriken laddas men inte texten i tråden/inlägget Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bekvämt med Tapatalk men det går inte att posta eller svara på inlägg. Har jag gjort något fel eller har Maringuiden missat något?
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser