Krabbsaltarn 1 Postad 12 Juli , 2015 Mitt ankarspel har fått spel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thallatha 867 Postad 12 Juli , 2015 och!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Krabbsaltarn 1 Postad 12 Juli , 2015 Mitt ankarspel har fått spel All min text försvann av någon anledning! Har en Anchormatic som börjat krångla, den släpper ut som den skall, den låser som den skall, men sedan när man skall hala in så matar den typ 20cm och lägger av, detta tar sin tid innan man får hem ankaret. Dessutom så måste man släppa ner igen för att kunna hämta ytterligare 20cm. Någon som. Vet vad man kan göra och vad det kan kosta? Har inte betäckningen på detta ankarspel just nu, men kan tänka mig att detta kan hända flera modeller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ivan65 110 Postad 12 Juli , 2015 Testa att ringa denna kille, han vet det mesta om dessa spelAnchormatic produktion ab Att Rolf Ingesjö Pettersbergsvägen 18b 12940 Hägersten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ivan65 110 Postad 12 Juli , 2015 Jag hade ett liknande problem med mitt, det berodde på att spänningen var för svag, är dina batterier ok? Kör du motorn på tomgång när du använder spelet( för att få högre spänning)? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Krabbsaltarn 1 Postad 12 Juli , 2015 Testa att ringa denna kille, han vet det mesta om dessa spelAnchormatic produktion ab Att Rolf Ingesjö Pettersbergsvägen 18b 12940 Hägersten Tack för info! Jepp jag ringer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Krabbsaltarn 1 Postad 12 Juli , 2015 Jag hade ett liknande problem med mitt, det berodde på att spänningen var för svag, är dina batterier ok? Kör du motorn på tomgång när du använder spelet( för att få högre spänning)? Jag har nya batterier samt att jag kör maskin på tomgång! Jag tror inte att spänningen är för låg i mitt fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ivan65 110 Postad 12 Juli , 2015 Det är en rätt avancerad konstruktion,sitter både lager och bromsbackar i trumman så dessa kan behöva renoveras, ett nytt sådant spel kostar över 30000kr, jag vill minnas att jag betalade ca 5000kr för en helrenovering av mitt spel 2013 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Krabbsaltarn 1 Postad 12 Juli , 2015 Det är en rätt avancerad konstruktion,sitter både lager och bromsbackar i trumman så dessa kan behöva renoveras, ett nytt sådant spel kostar över 30000kr, jag vill minnas att jag betalade ca 5000kr för en helrenovering av mitt spel 2013 Utan att vara säker så känns det inte som lager eller broms kärvar eftersom linan löper ut fint och tyst vid utsläpp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ivan65 110 Postad 12 Juli , 2015 Det är en rätt avancerad konstruktion,sitter både lager och bromsbackar i trumman så dessa kan behöva renoveras, ett nytt sådant spel kostar över 30000kr, jag vill minnas att jag betalade ca 5000kr för en helrenovering av mitt spel 2013Utan att vara säker så känns det inte som lager eller broms kärvar eftersom linan löper ut fint och tyst vid utsläpp!Ok, säkert nåt relä ell el fel bara då. Men ring och prata med han jag tipsade om tidigare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser