Marrexxx 66 Postad 10 Juli , 2015 Gör ni några båtfilmer i sommar?Vore kul att se lite båtfilmer och videor från medlemmarnas båtturer.Här kommer min från årets första båt tur med bad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 20 Augusti , 2015 Sommarens största båt upplevelse var en segeltur med T/S Helene från Ystad,Det blev som rena Sällskapsresan (filmen) medan jag och mina barn fick vara med och hissa segel och njöt av den gamla skutan som stadigt gick genom Östersjöns böljor i 8 m/s var det ett annat sällskap som spydde, svor och förfasade sig över hur hemskt och farligt det var att åka båt. Att jag försökte lugna övertyga den livrädde o bleke familjefadern om att med tanke på att skutan var 99 år var det föga sannolikt att hon skulle sjunka i en trivsam bris lönade föga. Klicka på länen och se filmen!http://blogg.lustbat.se/skutsegling-med-ts-helene-pa-ostersjon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 22 Augusti , 2015 Fint filmad. Stämningsfullt. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 28 Augusti , 2015 Tack Max! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser