Letania 0 Postad 7 Juli , 2015 Hej! Har ett litet problem med min kad 32, allt började med en lätt grundstötning. Fast motorn är kall yylar summern och lampan lyser men om jag tar upp varvtalet till ca 1200 tystnar det och lampan slocknar och jag kan köra som vanligt med tempen kring 80 grader. Har kollat impellern och pumphuset samt haft upp båten och kollat drevet men inget fel ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 225 Postad 7 Juli , 2015 Utan att påstå att jag har koll på detta; men tar den in kylvatten genom drevet? Har något blivit skadat, slang klämd vid den lätta grundstötningen...? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mange249 491 Postad 7 Juli , 2015 Kolla sladdarna till tempgivaren för säkerhets skull. Är ett långskott, men dålig kontakt mot givaren kan ge liknande symptom... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Letania 0 Postad 7 Juli , 2015 Utan att påstå att jag har koll på detta; men tar den in kylvatten genom drevet? Har något blivit skadat, slang klämd vid den lätta grundstötningen...? Har haft upp båten ich kollat drevet samt "sugslangen" och avgasbäljen och allt helt har även haft upp pumphjulet samt filtrert och den pumpar bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser