Thomas67 0 Postad 5 Juli , 2015 Hej! Skulle ut med båten idag, Starta motorn släppte loss tamparna när jag sedan skall köra ut mellan stolparna dör motorn. fick som tur var tag i en stolpe så vi kunde dra in oss igen. Nästan full tank i båten , hör att pumpen går när jag slår till tändningen men den vill inte starta. Rent och fint bränsle, kolla när jag tog loss filterinsatsen. Tips önskas vad som kan vara fel, kan det vara pumpen som inte ger tillräckligt tryck? Mvh Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mrlavin 45 Postad 6 Juli , 2015 Du råkade väl inte komma åt "engine cut"-spaken som sitter vid gasreglaget? :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas67 0 Postad 7 Juli , 2015 Du råkade väl inte komma åt "engine cut"-spaken som sitter vid gasreglaget? :-) Nejdå den glömmer jag aldrig, idag har jag haft av pumphuset och mätt pumparna satt i nytt bränslefilter mm. Allt är bra, var nere ikväll och monterade tillbaka allt. Motorn tände till men dog igen, kan det vara tryckregulatorn? Gnista till stiften finns. Vet inte vad jag skall leta efter mer nu. Mvh Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser