ulfa 2 Postad 25 Juni , 2015 Någon som är intresserad att hyra denna säsong? Passar typ 6-6,5m x 2,30m. Har haft en Yamarin 58BR där. Saltholmen, plus parkeringskort innanför bommen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 25 Juni , 2015 Du får inte använda forumet för att köpa eller sälja, använd istället "köpochsälj". Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ulfa 2 Postad 25 Juni , 2015 Hur får jag bort inlägget? Såg inte KöpOchSälj i mobilen :-( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Glasses 3 Postad 26 Juni , 2015 Tror inte Köp&Sälj fungerar, ser helt blankt ut hos mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thallatha 867 Postad 26 Juni , 2015 Hur får jag bort inlägget? Såg inte KöpOchSälj i mobilen :-( Det är nog inte så farligt. Du kan lugnt vänta tills moderatorn reagerar. Hade nästan tänkt att svara att jag har en ungefär lika dan båtplats som din i Kungshamn som tyvärr blir ledig hela sommaren, men det får jag nog avstå från. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser