Gäst sebbe Postad 19 April , 2005 Tjena...vad är dett aför båt.hittade den på annons men den var sold och nu skulle jag vilja veta vad jag ska leta efter.....tycker den var grymt snygg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mala 2 Postad 20 April , 2005 Den var svår :-/ kan det vara ett hemma bygge ? :roll: du skulle haft några bilder till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thure 0 Postad 20 April , 2005 Ser ut som en liten Smuggler. Men vad den heter får du ju välja själv. Lotta kanske, ( L8 ) :-nojd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst sebbe Postad 20 April , 2005 Han som sålt båten har ingen aning om vad det var för båt och det är den ända bilden som finns...... Jag behöver inte veta vilkn båt det är exakt men vad det skulle kunna vara eller någon som är typ likadan. jag kan lite om båtar och dess namn men jag skulle vilja ha en båt som liknar denna... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gustaf 0 Postad 21 April , 2005 Tror också det kan vara någon typ av Smuggler. Påminner lite om den på bilden... men å andra sidan så gör ju de flesta det. (Bilden är lånad från en annons på blocket) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Torpedo 0 Postad 21 April , 2005 (Ser inte ut som en smuggler.) Kanske Stiletto eller Joker? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
elanen 0 Postad 21 April , 2005 Bäst är ju motorn som sitter på. En gammal rak sexa ser det ut som. Mercury i sina glans dagar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Torpedo 0 Postad 22 April , 2005 Håller med.... Hur var det man sa? -Skaffat en mittbena med skorstens-murkla 8-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser