rejas 238 Postad 22 Juni , 2015 Om ett par veckor skall vi på en tillställning i Söderhamn (min gamla hemstad). Hade varit väldigt trevligt att ta båten dit och bo i den eftersom det är gångavstånd från gästhamnen och dit vi ska. Men, det står att djupet är 2.0m och det ser väldigt trångt och grunt ut på sjökortet. Är det någon som vet om man vågar sig in till Söderhamn med en 36 fots båt som sticker 1.8m? Det är alltså hamnen inne i stan som jag är intresserad av. Någon som vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
NavigoSolum 4 Postad 22 Juni , 2015 Fram till gamla Schell-macken bör du ju kunna gå, är ju mycket större båtar i omlopp just där. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rejas 238 Postad 22 Juni , 2015 Tack för info. Det var så länge sedan jag var där. Men då skall det vara lugnt. Längre än så lär jag inte komma, blir liiite svårt att komma under bron vid Norralagatan med 17m mast. Då satsar vi på att ligga där. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser