Rogerangman 0 Postad 21 Juni , 2015 Skriver här för jag har kört fast med min motor. Den började gå illa och missar/går oroligt på tomgång. Vid körning missar den mer och orkar inte längre upp i planing. Känns som den kväver sig själv. Helt orkeslös. Hade in den på verkstad i höstas och de böt några givare och kollade mjukvaran i datan. Inga fel sa de. Kompressionen också bra. Några tips??????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lyran 0 Postad 21 Juni , 2015 Jag skulle ge mig på bränslesystemet för att se att den får den soppan den behöver. Ny slang i en jeepdunk, typ... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 558 Postad 22 Juni , 2015 Det finns en övertro på elektroniska diagnosverktyg. Finns inga felkoder, och alla värden är riktiga finns det inget fel. Det verkar som man glömt det grundläggande. Motorn måste ha bränsle. Det finns ingen givare för bränsletrycket. Man måste mäta det med en gammaldags manometer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser