seglarfreaken 55 Postad 19 Juni , 2015 Är ni ute med båten? Vart? Hur är vädret dör du/ni är? Jag har seglat till Mariefred o min fru o en kompis till henne åkte ångbåten ftån Stockholm hit. Det är mulet, uppehåll o inte så vansinnigt kakkt. Glad midsommar på er önskar Seglarfreaken Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vitec 0 Postad 19 Juni , 2015 Första midsommarn våran båt ligger vid bryggan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 19 Juni , 2015 Jag har varit ute på en tvåveckorstur precis så idag denna mulna midsommar i Skåne ligger båten i hemmahamnen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tompelompe 74 Postad 19 Juni , 2015 Båten ligger och bryggseglar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rejas 238 Postad 21 Juni , 2015 Härlig helg. Hämtade båten nymastad på torsdag. Firat midsommar på klubbholmen och kommit sist i Midsommarpokalen. Vad mer kan man begära :-). Hela turen kan man se på denna länk. Längtar till nästa helg, då drar vi norrut! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bjorns_snipa 94 Postad 22 Juni , 2015 Midsommarhelgen tillbringades i stuga. Båten kvar vid bryggan. Sitter just nu nattvakt i hamnen. Spegelblankt vatten, det enda som rör sig är en doppingfamilj med tre ungar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser