cltha 0 Postad 12 Juni , 2015 Hej Jag har ett Garmin Bluechart Classic MEU468S, Södertälje/Trelleborg som passa till bl a GPSMAP 172C. Kortet är på Garmins egna minnessticka. Jag söker ett Västkustkort som passa i samma "maskin". Det heter Bluechart Classic MEU042R. Är det någon som vill byta. Mvh/C Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
agge30 0 Postad 24 Februari , 2016 Jag vill ha ett över sydkusten och har ev ett över västkusten! Fast du har kanske fått tag i ett nu... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kniven1234 0 Postad 15 Maj , 2016 Har ett MEU021R (Göteborg/östra Danmark/Karlskrona) och vill ha ostkusten som täcker söder om Stockholm har ett kort som heter Stockholm Mälaren och vill ha nästa kort söder om detta tror det heter MEU468 Trelleborg-Södertälje. // kniven1234 (Mats) Hej Jag har ett Garmin Bluechart Classic MEU468S, Södertälje/Trelleborg som passa till bl a GPSMAP 172C. Kortet är på Garmins egna minnessticka. Jag söker ett Västkustkort som passa i samma "maskin". Det heter Bluechart Classic MEU042R. Är det någon som vill byta. Mvh/C Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stratto 1 Postad 16 Juni , 2016 Jag har ett bluechart emu046r och vill byta till ett bluechart emu021r med insjön bolmen på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rkrd 0 Postad 20 Juni , 2016 Hej, Jag har ett Bluechart "Classic" MEU470S (Strömstad/Vänern) och skulle gärna vilja ha ett kort som täcker Skåne/Öresund. Det låter som om MEU021R skulle vara rätt för mig - byter eller köper gärna. Mvh, Rikard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jacobclaeson 0 Postad 1 Juli , 2016 RKRD JAG ÄR VÄLDIGT INTRESSERAD UTAV ATT KÖPA DITT BLUECHART FÖR VÄSTKUSTEN OM DET FINNS KVAR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser