Gäst Carlsson Postad 18 April , 2005 Hej! Är det någon som har koll på när strömmingen brukar gå in i bråviken? Det är väl lite olika från år till år eller? MVH Carlsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 18 April , 2005 Hej vad jag vet så kan man fiska strömming året runt i bråviken. själv har jag bara varit där på vintern och pimpel fiskat. fast det var bättre för. det trålas massa där nu för tiden vad jag hört :-( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Carlsson Postad 29 April , 2005 Där ser man! Man lär sej något nytt hela tiden! Tack för svaret! Mvh Carlsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
7-012 0 Postad 30 April , 2005 Var och tittade efter strömmingsfiskare där idag, men det var inte nån direkt rusning. Fast alla har väl inte sjösatt ännu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Carlsson Postad 24 Maj , 2005 Någon som sett eller hört om dom får någon strömming i bråviken? Måste väl vara hög tid nu.... MVH Carlsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
7-012 0 Postad 24 Maj , 2005 Japp, nu är det full rulle! (sen ett par veckor.) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arleric 0 Postad 9 Maj , 2010 Jag och min kompis brukar alltid fiska vid Pingst i Bråviken. Då får vi alltid mycket strömming. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 9 Maj , 2010 Pågår det nån tävling i att väcka upp gamla trådar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser