Skoter 50 Postad 9 Juni , 2015 Är det nån mer som har fått det här mailet? Hej! Enligt dina önskemål kommer vi att avsluta ditt medlemskap där du får din återbetalning 09/06/2015. Du kan fortsätta att ta emot årliga bidrag på ditt konto endast om åter bekräfta dem . Klicka här för att bekräfta dina information 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Oldtimer 81 Postad 9 Juni , 2015 (redigerade) Är det någon som inte mottager nätfiskeförsök i dessa dagar? Redigerad 9 Juni , 2015 av Oldtimer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stan 64 Postad 9 Juni , 2015 Har du missat detta? Det var många år sen jag fick tipset om hur man skulle göra. Har inte hört av skattmasen sen mitten av sjuttio-talet 3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trewq 591 Postad 9 Juni , 2015 Uppenbarligen hoptotat av någon som inte har svenska som modersmål. Alltid lurar man nån. Polisanmäl! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Azguz 105 Postad 9 Juni , 2015 Skatteverket har varnat för sånt där rätt nyligen. Skatteverket kommer aldrig, aldrig, aldrig skicka ut något dylikt på mail. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fredriklindell 109 Postad 9 Juni , 2015 scambait - läs otroligt roliga historier på denna hemsida. http://www.419eater.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Diesel_Pelle 39 Postad 9 Juni , 2015 Och jag som äntligen såg en möjlighet att få avsluta mitt medlemsskap hos Skatteverket...är det alltså bluff Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser