neubert 52 Postad 8 Juni , 2015 Hej!! Letar med ljus och lykta efter en solcellsventilator som man kan byta rakt av mot den gamla "electrolux" ventilatorn som har ett hål på 100mm... Alla jag hittat har 125mm och mer men det borde väl finnas nån på marknaden som går att byta rakt av mot den vanligaste håldiametern som finns på just denna produkt?!? Betalar gärna det dubbla om jag bara kan byta utan att göra ingrepp! /N Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Funkis 143 Postad 9 Juni , 2015 +1 Har samma fråga... stålbåt, ett helvetes jobb att göra större hål! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 210 Postad 9 Juni , 2015 Första stället jag kollade på... http://www.hjertmans.se/produkter/varme-kyla/ventilation/solcellsventilatorer/solcellsventilator-day-night-3 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Funkis 143 Postad 9 Juni , 2015 Oupps… mycket bra Peter_K! Jag har nämligen sett att de har en modell för 125 mm hål ( dvs 121 håltagning ) men helt missat att det fanns ett för 100-hål. Tack för påpekandet! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
neubert 52 Postad 9 Juni , 2015 Att man kan vara så blind ibland... Tack Peter_K!!! har Googlat i flera timmar men inte lusläst hemsidorna som säljer båttillbehör! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser