pentaracer 49 Postad 18 April , 2005 Nån som har koll på om man kan vulka ihop ett gummi som gått itu ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nugget 0 Postad 18 April , 2005 Inte en aning, om det nu är gummi du menar. Kanske är det en relingslist eller något liknande du pratar om ? I ett sådant fall kan jag ge dig ett bra tips. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pentaracer 49 Postad 18 April , 2005 Det är motorkudden som sitter mellan strut & sköld som gått av på min AQ130 C270T En ny kudde kostar mostvarande 6 flak öl, dvs en mindre förmögenhet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 18 April , 2005 Att fundera över: - Varför har kudden gått sönder? - Vad händer om reparationen blir felaktig? - Hur många flak öl kostar det att åtgärda skadorna som uppstår vid en akut havererad motorkudde? :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pentaracer 49 Postad 18 April , 2005 Om jag enbart hade köpt Penta orginaldelar hade jag varit uppe i över 50000 kronor i reparationer. Snälla, ändra inte ämnet ! Jag vill veta om någon vet hur man sammanfogar gummi. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser